fredag 27 april 2012

I Torsdag!

I torsdag var vi... ja inte i skogen men det var skog runt om kring oss. Först skulle vi göra saker med vår egen klass. vi blev uppdelade i 3 grupper. I en grupp skulle vi gissa hur lång några saker var med ögonen. Och så skulle vi lösa uppgifter i en grupp. Och på sista skulle vi mäta oss hur långa vi var med hjälp av ett rep som var pricis en 1 m. Sen kom det andra klasserna så skulle vi vara i grupper. Jag orkar inte skriva vad vi gjorde. Men det var kallt om mina tår för jag hade vara gummistövlar. Men vi skulle köra en lek man sprang i armkrok och så var det en tagare och min kompis Klara halka och kolla hennes skor efter:
Klicka på bilden för att se den större! 
De var gråa från början. Det var en ler pöl och hon halka och = ja ni ser på bilder. Tjingeling! P.S jag har en katten Dixie i mitt knä när jag skrev det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar