lördag 28 april 2012

Möblerat om!!!

Som ni kan se, nu är ett klart mamma och jag flytta: sängen till fönstret...OCH...byte plats på skrivbordet och byron. Aldså det känns jätte bra. Hoppas jag kan sova och får inte så mycket ljus i ansiktet. Men när jag kollar på mitt rum så tänker jag: aldså så här ska det vara, rummet är gjort för möblerna ska stå så! Aldså är jag VÄLDIGT nöjd. Här kommer bilderna:
                                     Med den väggen där skrivborder står stog byron och sängen först
                                                       Byron står där skriv bordet var förut
                                                Och sängen där på samma vägg som fönstret.
                                                    Men bokhyllan står på sin plats
Och bakom den där spegen är mysrummet, satt där nyss och kolla på en film.
Som sakt är jag väldigt nöjd med hur mitt rum ser ut nu. -Vad är klockan? "kollar på klockan" Oj, Över halv 11. Kanske ska sova snart...igår var jag så trött så jag gick och la mig 10. inte vanligt för mig på en Friday! Tjingeling! P.s Åt tacos= goooott! P.s2 lyssnar på Michael Jackson när jag skrev det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar