tisdag 1 maj 2012

Glad Först Maj!

Tjaba!
Igår var det sista April aldså Valborgmässoafton. Några i släckten kom och vi bjöd på jag ni kan se på bilderna:

Munkar<333!!!!!!!! Vi har en fritörs som vi friterar pommes i och vi friterade munkarna också i den.
Sen glasera jag dom med:

Vanlig florsocker grasyr med karamel färg och
nån choklad grasyr som kallas Chokladfrosting.


 Så blev de när jag glaserat de och GOOOOOOOOOOOODA!!! Det blev 21 st.
Och vi satt på vår uteplats. Jag ställde massa ljus längs fönstret
och så hade vi en liten,liten brasa. Och jag filmade när vi tände den men orkar inte lägga upp det!
 Men här är en bild:
Ser ut som en kvist men det var några fler pinnar också.
Som sakt liten!!! 
Och här äter Jimmie sin munk!
Om du undrar var receptet på munkarna är så klicka här!
och glasyren hittar du här <--klick!

1 kommentar:

  1. Hej Emelie! Tack för dom goda munkarna! Vad fina bilderna blev som du tog,du är duktig på alla sätt Emelie!Kram,kram från mormor

    SvaraRadera