fredag 11 maj 2012

Några i släkten...

Hej!
Idag har det värkligen varit knas väder! Ibland blåste det ibalnad lyssde solen ibland spöregnadet! KONSTIGT!!!
Iaf när jag kom hem så bakade mamma äppelpaj och efter 4 min. så kom några andra i släkten. Mormor och mina syslingar och deras föräldrar. En av dom heter Elma och är 3 år och 4 månader. Så jag fick vara hennes "lek-kompis idag. Vi fika äppelpaj och ballerina kakor och bullar, och min granne har ju får så vi gick in till hagen. Sen så tog jag fram min tåg banna som stog i garaget som jag lekte med när jag var mindre. Och vi byggde en banna men hennes lille bror förstörde den. Sen kollade jag & Elma kollade på Pippi eller hon kollade och jag hade tråkigt. Och så målade vi med vatten färger, och så vissade jag min kamera för henne och då ville hon hella tiden ta kort på mig! Jag har raderat några kort hon tog med några blev faktist jätte fina :) .  Här är ett som hon tog på mig:
Och en som min mamma tog på oss:
Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar